Beoordelingen van La Cubanita Hoofddorp

Recente recensies van La Cubanita Hoofddorp

4 sterren na 209 reviews

, 15-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was lekker. Jammer dat alles nog dicht is.

, 14-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten voor weinig geld. Thuis wel nog even de oven aangezet om wat hapjes warm te houden. Veel tapas waar je uit kunt kiezen.

, 14-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onwijs lekker! Het enige jammere was dat de boxen door elkaar gehaald waren waardoor het een puzzel was wie wat had besteld. We hadden hierdoor niet onze eigen box wat het zo makkelijk maakt normaal gesproken.

, 11-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed 👍🏼 We bestellen hier 2x per week geloof ik. Eten is goed, leuke legenda van de meegeleverde sausjes.

, 10-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ete was top man. Leip snelle levering. Eten was goed warm. En prijs valt wel mee was wel goedkoop.

, 10-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en een perfecte bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk om weer te genieten van jullie tapas. Lekker en gezellig. Welk sausje bij welk gerecht hoorde was wat lastig met die afkortingen. Volgende keer een papiertje met toelichting erbij.

, 08-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fijne snelle service

, 03-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Eten was weer heerlijk, maar vooral het berichtje op de tas was zooooo lief! Hoop inderdaad weer snel bij jullie te kunnen eten! Hou vol en blijf gezond💋

, 27-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Wat een fantastische service!! Mijn complimenten aan Rene en al zijn collega's. De groeten van die oen die een grote bestelling had geplaatst, maar vergeten was door te geven dat de bestelling wel pas voor een dag later is.

, 27-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij vonden de kwaliteit en ook de hoeveelheid van sommige hapjes toch tegenvallen. In het restaurant heb je de sfeer erbij en dat maakt een hoop goed. Thuis zouden we niet zo snel meer bestellen. Wij vonden het te duur voor wat je krijgt.

, 18-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk

, 18-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Koud, slap, onaantrekkelijk gepresenteerd. Lijkt letterlijk in de magnetron gestopt en in plastic bakjes gedaan. Sausjes in bakjes met markeerstift een letter op geschreven aan later zagen we een bonnetje ter grootte van een postzegel waarop de uitleg van de afkorting stond, al hadden we dit wel gezien hadden we er nog niks aan gehad omdat het eten zelf ondefinieerbaar was. We hebben het zo de vuilnis in gegooid en filmavond tapas is er niet van gekomen. Nooit, nooit meer!

, 18-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het eerst besteld, kwaliteit goed, genoten van de verschillende gerechtjes

, 18-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Toppie was heel lekker precies wat ik had verwacht. Was ook nog warm toen we thuis kwamen en komen uit nieuw vennep. Goeie kwaliteit prijs verhouding ook en leuk dat overal sausjes bij zaten. Zat goed in elkaar. De verpakking is niet heel milieuvriendelijk maar dat is ook lastig dat snap ik ook. Heel lekker gegeten en was ook goed geregeld bij het afhalen was precies op tijd klaar.

, 17-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldig, heerlijk gegeten!! Netjes op tijd, en een vriendelijke bezorger. Heb zelf een top avond gehad 🙏🏻

, 17-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Zeer enthousiast over. Lekker eten en echt leuke mensen bij het afhalen. Knap hoe mensen in de 1 minuut dat je aan het afhalen bent een uitstekende indruk kunnen achterlaten. Was heerlijk, dank jullie wel!

, 14-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Ja hoor alles was prima, mooi op tijd klaar en goed verpakt. En smakelijk.

, 11-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De tapas werden op tijd bezorgd en smaakten heerlijk. Het bestelsysteem werkt goed. We hadden eigenlijk niets te wensen.

, 11-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, op tijd bezorgd.

, 10-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was erg lekker en binnen 45 min bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar

, 10-04-2021

Kwaliteit:

Rating

1e keer besteld bijn jullie. We hebben genoten. We hadden 1 koude en 2 warme schalen. We bestellen zeker nog een keer

, 10-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De eerste keer dat wij bestelden bij Cubanita voor thuis. Het eten was heerlijk, juiste porties, en redelijk betaalbaar. Enigste minpuntje was de zeeduivel, die was nog half rauw, dat was het enige wat jammer was. Kan gebeuren, maar hoop dat het volgende keer wel goed is, aangezien ik ook erg van vis hou.

, 07-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top voor herhaling vatbaar.

, 05-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten, smaakvol. We hadden besteld en schijnbaar per abuis bezorgen zsm aangevinkt, terwijl de bedoeling 19:45 was. Na het mailtje om 18:00 dat het eten onderweg was, snel gebeld. Bezorger is omgedraaid en ze kwamen het als nog om 1945 brengen. Top service!

, 04-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Goed warm en prima service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Fijne service snel afgehaald stond al klaar. Onwijs genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd. Heerlijk gegeten.

, 02-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten: de gamba’s, garnalenkroketjes, hamburgertjes mmmm Dat gaan we zeker nog een x doen. Het enige dat ik jammer vond was dat de bodem van de cheesecake zacht was...maar de smaak was goed.

, 01-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten

, 30-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor herhaling vatbaar.

, 30-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Perfecte service !! Had een dag van te voren besteld en alles vers gekregen met instructies erbij om e.e.a. klaar te maken. Het eten was heerlijk, bedankt voor de goede service bij onze vragen na de levering ;-)

, 26-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Fantastisch lekker gegeten. Na het ophalen en naar nieuw vennep er mee gereden was het zelfs nog goed warm

, 26-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mag iets warmer Het eten

, 20-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Was lekker

, 18-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb de koude gerechten geprobeerd, maar de warme gerechten vind ik lekkerder en naar afloop had ik nog trek. Kleine tip: misschien bij de parmaham/meloen de parmaham met de machine snijden, in iets dunnere plakken nu kouwde ik mij een ongeluk oja, en ook misschien een mix van koud en warm (5 gerechten) en mag 15 kosten. (Nu 4 gerechten voor 12,50.

, 10-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was zeker voor herhaling vatbaar.

, 08-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk! Wat fijn dat we in deze tijd toch nog van jullie tapas kunnen genieten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Stipt op tijd en heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het positieve aan het eten was dat het netjes op tijd en vriendelijk door de bezorger werd overhandigd. Alleen over het eten wat een ramp is dat zeg. De drie schalen waren allemaal door elkaar heen gevlogen. De sausjes waren open en lag door elkaar in een zakje. Het eten in de kleine bakjes droop de olie eruit. En alles was gewoon koud. Alles was klef, kroketjes waren opengebarsten en smaakte nergens meer naar. Het lekkerste van alles was het stokbrood. Je kan beter wachten tot ze weer open zijn om daar te eten want bezorgen is een complete ramp en teleurstelling

, 07-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Tov 7 jaar geleden is de kwaliteit van het vlees van de mini hamburgertjes en balletjes gehakt achteruit gegaan. Het vlees is veel te compact.

, 06-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging bijna half uur te laat, warme tapas lauw en aioli vergeten. Die hebben ze later, na mijn belletje, netjes gebracht.

, 06-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor ons was het de eerste keer dat we tapas hebben besteld. Het bestelproces was eenvoudig, de bestelling werd proecies op tijd bezorgd en het smaakte allemaal heerlijk. We gaan dit vaker doen.

, 05-03-2021

Kwaliteit:

Rating

De bestelling stond klaar op de afgesproken tijd. Met servetten en pepermuntjes. Het eten was heerlijk alleen zaten alle sausen in plastic bakjes en wij wisten niet welke sus bij welk gerecht hoorde. Moesten we eerst opzoeken. Zou er beter bij vermeld kunnen worden. Verder alles top!

, 05-03-2021

Kwaliteit:

Rating

xcellent!!

, 28-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke hapjes! Prima warm bezorgd

, 28-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammergenoeg was het doosje met de albondigas open gegaan en zat de rest van de verpakkingen ook onder de rode tomatensaus. Het eten was verder heerlijk.

, 27-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Vriendelijke ontvangst bij het afhalen, heerlijk gegeten.

, 25-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker en precies op tijd bezorgd.

, 23-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk. Prima op tijd en lekker warm. Goed geregeld en nogmaals heerlijk. We gaan dat binnenkort zeker weer eens doen

, 21-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat hebben we heerlijk genoten van Cubanita Thuis! De vertrouwde heerlijke gerechtjes uit de restaurants, maar dan aan je eigen eettaffel. Het was fantastisch en absoluut voor herhaling vatbaar! Bezorging op zaterdagavond binnen een half uur. Top!

, 20-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Prima tapas

, 19-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Top, lekker en mooi op tijd

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, helaas zat niet alles erbij wat we besteld hadden. En wel produkten die we niet besteld hadden. Ondanks dat toch goed gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima service!

, 15-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

helaas erg slechte beoordeling. Alles was koud! We hadden veel kipkluif erbij zitten die hadden we niet besteld hadden. Niemand lust dat bij ons en dat werd dus niet gegeten Aangebrande kip met baconrolletjes toast met 2 plakjes zalm dus 2 zonder zalm champignons zwart en droog 1× Tapasbox Warm WAS KOUD Hamburgertjes RAUW, Kip-baconrolletjes ZWART, Kip met honing-mosterdsaus, ----, Brood alioli/tapenade 1× Tapasbox Warm WAS KOUD Hollandse garnalenkroketjes, Spareribs ZWART, Gehaktballetjes IN TE WEINIG SAUS, Zoete-aardappelfriet 1× Tapasbox Warm WAS KOUD Champignons ZWART AANGEBAKKEN EN DROOG, Varkenshaas met spek MAAR 2, Hamburgertjes, Zeeduivelstukjes, Brood alioli/tapenade 1× Tapasbox Koud Ham met meloen, Tomaat-mozzarella, Kip pastasalade, Toast met zalm ONTBRAK BIJ 2 DE ZALM

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Opnieuw geweldig goed verzorgd en van smaak. Ook de extra verrassing is altijd leuk en niet verwacht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Miste 3 gerechten en bestelling was half uur later dan afgesproken. Al een mail naar jullie gestuurd, verder was t prima en heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten te koud Vijgen chutney ontbrak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was super lekker weer

, 09-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Werd gewoon keurig op tijd in een goede staat bezorgd. De kwaliteit van het eten was prima in orde alleen werden er diverse sausen bijgeleverd, maar je moest maar raden wat voor saus dat was en bij welk hapje dat hoorde. Ook jammer vond ik dat er voor de verpakking wel heel veel plastic werd gebruikt.

, 07-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Vond de hoeveelheid best tegenvallen

, 03-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was perfect! Smaak was heerlijk, echter temperatuur viel ons behoorlijk tegen. Helaas... 10 min bezorgtijd blijkt toch te lang.

, 01-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Per ongeluk "zsm" ingetypt bij de online bestelling terwijl het pas over anderhalf uur moest zijn. Gelukkig wordt ook gewoon de telefoon (heel vriendelijk) beantwoord tijdens het spitsuur en was aanpassing geen enkel probleem. 10 min later kom ik er bij het doornemen van de bestelling achter dat ik de Aioli ben vergeten; nog maar een keer gebeld want voor 3 bakjes aioli apart een nieuwe bestelling doen en weer een keer een bezorger op pad sturen zou jammer zijn. Het antwoord was: "geen probleem, dat doen wij er gewoon nog even bij dan " SUPER...Bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was goed. Helaas was mijn bestelling niet compleet. De champignons ontbraken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De cheesecake was erg lekker. De bezorging was keuring op tijd bezorgd, zoals in de mail vermeld. Leuke teksten op de tasjes geschreven! Helaas was al het eten wel koud toen het bezorgd werd en zat er kip bij die niet helemaal gaar was. Ook was het varkensvlees een deel echt helemaal rauw.

, 30-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was super lekker! Heel erg van genoten. Bezorging was helemaal optijd. Jammer alleen dat ik 2x de gehaktballetjes er niet bij heb gekregen.

, 30-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk en warm, alleen was de varkenshaas vergeten bij 1 gerechtje. Kan een keer gebeuren.

, 29-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De aflevering was een minuut of 10 later dan afgesproken. Geen probleem. We snappen dat t druk is tegenwoordig met t bezorgen. De bestelling klopte perfect en we kregen zelfde twee blikjes fris er gratis bij. Gaan zeker nog een keer bij cubanita bestellen!

, 26-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Echt heel lekker gegeten!

, 26-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tafel vol tapas besteld. We hebben heerlijk gegeten. Alles was warm. Precies op tijd bezorgd. Alleen moeten jullie iets bedenken om de sausjes te vervoeren. Meerdere plastic doosjes waren open gegaan en vormden een gemengde saus op de bodem van de tas. Vandaar de 3 sterren. Verder alles prima geregeld.

, 25-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Het smaakte erg goed. Alles wat goed, maar was een klein beetje aan de lauwe kant, terwijl we al eerder kwamen

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was echt super. Op tijd bezorgd, waren het drinken vergeten maar dat is snel weer gebracht. Eten was heerlijk

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en snel bezorgd!

, 24-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Top

, 23-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bestelling was zoals altijd heerlijk. Helaas kregen we maar 1 stukje brood. Ondanks dat ik zelfs extra saus had besteld hiervoor :(. Vond de aardappel frietjes ook iet wat karig. De rest was heerlijk. Meer brood :)

, 16-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kwam mooi op tijd! En we hebben heerlijk genoten van alle tapas. De warme tapas waren nog op goede temperatuur ook al kwam de bezorger op de fiets #snellejelle. Prijs kwaliteit is top! Kortom gaan we vaker doen.

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

We missen het eten bij Cuba. Jammer genoeg is het online afhaal assortiment minder ruim dan normaal, maar dat is ook wel begrijpelijk. En ik was blij met het extra toetje voor mijn verjaardag! Thanks guys. Hou vol. Na de crisis komen we weer graag bij jullie in het restaurant!

, 14-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldig, goed van smaak en prima porties. Voor herhaling vatbaar. Tip. Doe als service altijd iets van groenvoer bijvoorbeeld gemengde salade erbij. Dit is een tip geen aanmerking want het was geweldig.

, 13-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit was de tweede keer dat we besteld hadden bij La Cubanita. De eerste keer vond ik het eten echt te weinig en was niet alles knapperig (zoals de zoete aardappel friet en de kroketjes. En gisteren was de bestelling echt rommelig, daarnaast lag de zoete aardappel friet in de verkeerde bak en miste we een pasta salade (vorige keer hadden we 1 pastasalade en dat was veel meer dan deze keer) en de pittige saus bij de aardappels. Wel hadden we een andere saus en die was echt vies. Ook waren de kroketjes slap en miste we een bakje saus bij de zoete aardappels. En dat voor zoveel geld. Ik vind la Cubanita nu niet echt goedkoop, zeker niet voor ons viertjes. Gelukkig hebben mijn kinderen wel genoten. Maar ik weet niet zeker of ik nog een keer op korte termijn zal bestellen.

, 11-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Alles prima. Alleen de zoete aardappel frietjes waren slap, niet helemaal geschikt voor ophalen wellicht. Eventjes in de oven maakte ze iets krokanter, maar nog niet zoals het hoort.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kwam precies op tijd, vriendelijke bezorgster, maar achteraf bedacht ik me dat de varkenshaas vergeten was. Ook lag 1 schaal op zijn kant, waardoor alles door elkaar en los in de tas lag. Brood was wat droog. En de carpaccio was warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was geweldig! Lekker, warm, goed verpakt en jn leuke tasjes met tekst. Maakt het helemaal af! Zeker voor herhaling vatbaar!

, 10-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede bezorging, keurig op tijd, en erg lekker!!

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Eten goed van smaak, ruime hoeveelheid. Na 15 minuten rijden naar huis (met de verwarming aan) was het eten redelijk afgekoeld. Naar ons idee had het eten wat warmer gemogen, maar de service was top!

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Op tijd bezorgd! Top dat ze het bezorg gebied in Hoofddorp hebben uitgebreid. Nu kunnen wij ook heerlijke tapas bestellen.

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Was weer heerlijk!!!

, 09-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duidelijk eerder op de dag bereid. Ham van de meloen was hard en de meloen was te dicht op de schil gesneden dus geen sappige meloen maar hard (bah), carpaccio (extra €3,50 bijbetaald) was erg weinig en op de randen al donker van kleur. Zalm op toast, zalm duidelijk uit de diepvries, nat en sompig. Erg jammer. De warme schotel was Okee. Voor al dat geld geen tweede keer terwijl we graag in het restaurant kwamen!

, 05-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel eerlijk gezegd vond ik het niet erg feestelijk en de prijs/kwaliteit verhouding was zoek. Matige gerechtjes, matig ingepakt, een beetje rommelig allemaal en erg weinig voor dit bedrag. Jammer maar we begrijpen dat bezorgen niet jullie normale business is, we komen graag weer terug als jullie restaurant weer open is!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-01-2021

Kwaliteit:

Rating

, 02-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg teleurgesteld! Warme tapas niet echt warm. Patatas bravas en zoete aardappel frietjes helemaal slap van het vocht / damp. Zeer kleine hoeveelheden. Bakje saus echter alsnog niet genoeg voor alle patatas. Meloen met ham was niet genoeg ham voor alle meloen. Ook toast met zalm dit probleem: 4 kleine stukjes toast en maar 2 stukjes zalm. Kip met bacon 3 stuks gekregen ipv 4. Nog eten van thuis erbij bereid omdat we nog trek hadden. Kan me herinneren in het restaurant lekker gegeten te hebben maar wij zullen niet nog eens bestellen.

, 02-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling voor bezorging gedaan rond 16uur, 31 dec. Gewenste levering 19.30uur. Zelf contact gezocht om 19.50uur. Eten kwam pas tegen 20.30uur, waarbij er 2 bestelde gerechten (gehaktballen en kipspiesjes) misten. Jammer want het eten zelf is heerlijk.

, 02-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Wij hebben heerlijk van de tapasboxen zitten smullen. Alles was keurig verzorgd. LaCubanita reageerde snel op de mail en facebooksite.

, 01-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De tapas waren allemaal erg lekker. Ze waren alleen niet erg warm meer. Wij hebben ze zelf nog even opgewarmd in de oven. Het briefje waarop staat welk sausje waarbij hoort mag iets groter want wij ontdekten het nu pas toen wij de verpakkingen opruimden.

, 01-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk, goed warm. Bezorger was zeer vriendelijk. Dit is niet de eerste keer dat we besteld hebben bij La Cubanita en we waarderen het zeer dat er nu een afkortingen lijstjes voor de sausjes bijgeleverd wordt. Jammer dat door de oud en nieuw drukte de gehaktballetjes en de extra tapenade vergeten was.

, 01-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere tappas, zeer vriendelijke bezorger. Verontschuldigingen voor 10 minuten later, maar dat beschouw ik niet als te laat. Op de minuut nauwkeurig bezorgen is naar mijn mening niet mogelijk. Alles dus dik in orde! Jullie trouwens ook een gelukkig Nieuwjaar!

, 01-01-2021

Kwaliteit:

Rating

De tapas was lekker, maar een uur later bezorgd dan de aangegeven tijd, ondanks dat we er 3x over gebeld hebben. Het brood dat we erbij besteld hadden, ontbrak. Wij hebben dit gelijk doorgebeld, maar het brood werd pas ruim een half uur later geleverd en toen was de tapas natuurlijk al op.. Jammer. Als we dit van tevoren geweten hadden, zouden we de tapas zelf hebben opgehaald en hadden we het brood geannuleerd want dat achteraf eten in plaats van bij de tapas is echt niks.

, 29-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en op tijd bezorgd

, 29-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal altijd heel tevreden.maar nu zat er in allebei mijn2 bakken haren in onze eten.dat vindt ik niet normaal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was heel snel, complimenten. Kwaliteit viel tegen, varkenshaas met spek was letterlijk 2 happen/ stukjes. Zonde! Ook de gamba's maar kleine portie. Aardappeltjes en sparerib wel prima in verhouding. Leuk ingepakt, kerstzakje.

, 25-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Opwarmen was wel nodig. Beetje onduidelijk welke saus waarbij hoort. Bezorging was laat 18.30 ; wel begrip voor Verder lekker gegeten.

, 24-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit was onze eerste keer la cubanita, dus we waren erg benieuwd hoe dat zou uitpakken. Helaas was het eten aan de koude kant en de hapjes niet heel erg bijzonder. Hamburgertjes zijn echt af te raden (waren niet eens bruin gebakken dus leek wel magnetron eten). Voor spaans eten is dit wel erg verdraaid naar saai en smakeloos eten. Bezorging wel snel en vriendelijk!

, 24-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was qua smaak prima op orde. De dame die het kwam brengen verontschuldigde zich voor de vertraging. Echter was het eten heel erg afgekoeld. Dat was erg jammer.

, 22-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was prima, alles was nog goed warm na een 15 tot 20 minuten rijden. Alleen jammer dat ze dan vergeten 1 van de 4 tappas in de bak te doen......

, 21-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Normaal is het altijd super lekker en genoeg ! De carpaccio was erg weinig , ik had er 8 waarvan er 4 met veel minder carpaccio waren dan de andere 4 ! Jammer omdat ik toch vanuit Ouderkerk aan de Amstel kom ! Normaal heb ik geen klachten , vanavond jammer genoeg wel

, 18-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten met zn viertjes. Onze meiden van 7 en 11 smulden ook van de hapjes. Tijdens het eten Everest De kleine yeti gekeken. 1 groot feest!

, 15-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Ontzettend genoten! Eten was heerlijk! Jammer dat er nog niet bezorgd wordt in Nieuw Vennep maar voor dit heerlijke eten rij ik graag even zelf!

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was lauw toen we het bezorgt kregen dat vind ik wel jammer

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De hapjes waren heel lekker, we dachten dat we dit wel vaker konden gaan doen! Tot we vannacht om de wc moesten vechten, omdat we allebei heftige diarree hadden! Nooit meer dus!

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was gewoon koud, meloen veel te hard met maar 2 kleine stukjes ham en hamburgers niet goed gebakken.

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was prima maar niet geweldig. Saus was erg weinig. Tijdens de bezorging waren ze het brood vergeten, hier waren ze zelf achtergekomen en keurig na komen leveren. Helaas waren ze ook de gehaktballetjes vergeten te leveren in de warme box met 4 hapjes, hier zaten er maar 3 in. Dubbel controleren zou in het vervolg wel verstandiger zijn. Te vervelend om nog eens te bellen en het daarom laten zitten.

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste medewerkers La Cubacrisis, Helaas miste wij de bacon rolletjes. In de schaal van 4 waren gewoon maar 3 vakjes gevuld. Het eten wat helaas ook niet warm meer. Zelf warm gemaakt, de gerechtjes waren verder lekker. Vooral de kinderen genoten ervan.

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk. We hadden 3 warme en 1 koude box. Het was onduidelijk welke saus bij welk gerecht hoorde, de afkortingen op de bakjes saus waren moeilijk te matchen.

, 12-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was op tijd. Was helaas niet erg smaakvol en aioli bij het brood waren ze helaas vergeten.

, 06-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, thuis bezorgd. Er ontbrak een artikel, wat keurig is nabezorgd met een extra blikje erbij. Prima opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten gekregen :)

, 05-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op tijd. Keurig verpakt en heerlijk eten. Zeker een volgende bestelling

, 02-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Makkelijk te bestellen. Op tijd klaar kwaliteit en hoeveelheid goed

, 26-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten kwam lekker warm binnen en smaakte goed. Eindelijk weer tapas.. heerlijk avondje met vrienden

, 26-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top👍🏽, zoals altijd!!! Miste alleen de sfeer van het restaurant! Hoop dat ze snel weer open kunnen.

, 26-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

10+ smakelijk, warme gerechtjes, bezorging op tijd en vriendelijk.. volgende keer weer... niets op aan te merken.

, 24-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging kwam op tijd, maar de er had iets gelekt in de zak. Het zat onder de tomatensaus. De andere zak was wel prima. Het eten was over het algemeen lekker, maar er zat 1 box tussen waarbij de varkenshaas erg droog was, de kip was niet krokant en de spareribs waren ook minder lekker. Je merkte duidelijk verschil met een andere box waar het wel krokant en lekker was. Het andere eten was namelijk prima.

, 23-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Blijft plezierig eten zo met de bezorging nu jullie dicht zijn! Vriendelijke bezorgers ook.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top, echt perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, warm en lekker eten. De plastic deksel op de ronde bak geschikt voor 4 soorten tapas is iets minder. De plastic deksel was erg warm geworden en wat vervormd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De smaak was goed en het is gezellig om met elkaar zo thuis tapas te eten. Het grootste probleem echter was dat het eten koud was toen het ons bereikte. Daardoor was het gewoon eigenlijk niet lekker. Koude, slappe friet en koude aardappeltjes, brrrr. Misschien is Floriande toch iets te ver als bezorg-gebied? Het brood was vergeten, dat werd na een telefoontje wel netjes nageleverd maar ja... toen hadden wij de rest wel al op. Leuk de vriendelijke teksten op de tas en de doekjes en pepermuntjes erbij!

, 21-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Goed eten!!!

, 20-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten !

, 17-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, heerlijk gegeten👍

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pluspunten, precies op tijd geleverd, lekker eten. Minpunten eten was lauw, varkenshaas zat er niet/nauwelijks bij en dubbel portie champignons. Veel bakjes veel afval.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Afgehaald: erg lekker en goed op temperatuur. We hebben heerlijk gegeten.

, 13-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Was zeer goed! De warme tapas waren goed warm.

, 12-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De cheesecake leek helemaal geplet en er zat bijna geen koekbodem onder. De cheesecake was ook warm doordat hij waarschijnlijk in de bezorgtas bij het warme eten stond. (Tip: warme gerechten in warmhoudtassen doen waardoor de koude gerechten daar niet tegen aan komen).

, 10-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer super!! Blijft een aanrader!

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima verzorgt en lekker

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Zijn regelmatige bezoekers van dit restaurant. Altijd heerlijk en gezellig. Nu met afhalen zorgen dat ze overleven . Moet helaas zeggen dat het wat tegen viel. Je besteld en geeft een tijd aan voordat je betaald . Je stapt in je auto en komt pas bij het afhalen erachter dat er dus een mail met andere tijd om op te halen gestuurd is. Na 30 mimuren wachten het eten mee. Helaas was het eten thuis al zo koud dat de magnetron gebruikt is om het op te warmen. Smaak en kwaliteit van het eten was er niet minder om. Uiteindelijk met zijn allen heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

iets te laat, maar dat kan gebeuren. wel erg jammer dat er 3 producten ontbrajen: de chorizokroketjes, de aardappeltjes en het stokbrood.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, op tijd bezorgd....vriendelijke bezorger

, 07-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super geregeld in deze ....tijd. Heerlijk gegeten.

, 04-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en op tijd. Ze kwamen zelfs terug om een vergeten broodje te brengen. Zelfs met een gratis drankje erbij.

, 04-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

- de (warme) gerechten waren helaas grotendeels koud waardoor ook een boel dingen slap waren (bijv friet en kroketjes) - 20 minuten te laat geleverd (kan relatie hebben met bovenstaande) - gerecht champignons niet geleverd Kortom een nogal teleurstellende ervaring voor dat geld. Terwijl we altijd met heel veel plezier bij jullie (in het restaurant) zelf hebben gegeten. We wilden graag onze ondernemers steunen in deze tijd door te bestllen, maar dat gaan we voorlopig niet meer bij La Cubanita gedaan. We hadden ons er erg op verheugd maar helaas was het niet wat we verwacht hadden.

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was lauw. Zoete aardappel was slap, kaaskroketjes slap. Dit gaan we niet meer doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden naast eten ook drinken besteld: Fanta. Uiteindelijk worden er 2 blikjes Heineken 0.0 bezorgd... geen belletje/niks over dat de Fanta op was of iets in die richting. Op de meegeleverde bon stond ook duidelijk dat we Fanta besteld hadden. Zouden hier graag compensatie voor krijgen.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Was goed en op tijd geregeld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk en we hebben er van genoten.

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak was goed, maar de porties bij bezorgen veel kleiner dan we gewend waren in het restaurant. We hadden 4 combiboxen maar dat was duidelijk onvoldoende voor 4 personen. Jammer want daarmee voelden we ons toch een beetje hongerig na afloop. La Cubanita zou dit wat beter moeten aangeven op de site. Verhouding prijs / kwaliteit voor ons geen aanrader.

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Goede service, vriendelijk personeel, lekker eten

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Prijs kwaliteit verhouding is zeer matig. Eten is daarnaast door verpakkingsmateriaal dat er gebruikt wordt zeer slap en vochtig.

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten. 4 Schalen voor 2 volwassenen en 2 kinderen plus 2 carpaccio en wat brood, het was genoeg. Wel vond ik het prijzig dus vaak zullen we het niet doen.

, 31-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger was precies op tijd en tussendoor zelfs mails over stand van zaken. .een complete verassing in de tas 👍

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

weer heerlijk gegeten en mooi op tijd ook

, 28-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de meloen echt keihard was. Tevens vond ik het erg weinig voot best een hoog bedrag. In de schalen lag alles door elkaar... dat maakt het wat minder.

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was lekker. Er zal wel weer een nieuwe bestelling komen. Ik wil wel de volgende opmerking maken. Leg of plaats een karton in de bodem van de papierenzak. Tijdens het vervoer is toch een deel van de saus in de papieren zak terecht gekomen. Hierdoor werd de zak nat en slap. Toen we bijna bij huis waren viel de bodem uit de zak met als gevolg dat het eten op straat terecht kwam en niet meer eetbaar was. We hadden dus een kleinere maaltijd. Voor de rest geen opmerkingen. Tot de volgende keer.,

, 26-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Super wij hebben heerlijk genoten en alles top verpakt. Was alleen wel af en toe raden welk sausje waarbij hoorde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Helaas was de meloen met ham niet te eten. De ham smaakte muf en de meloen kogel hard. Voor de rest was het eten wel oke, maar niet zoals van jullie gewend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Zó lekker! Eigenlijk te weinig besteld, dus volgende keer maar nóg meer bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten moet klaar staan of is prepare food je kan je eten nergens binnen 10 minuten afhalen, zelf bij een snackbar niet. Je keuze is beperkt te veel in kroket form... of komt uit een frituurpan. Jammer zou zo andersi kunnen.

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De tapas werden opnieuw opgewarmd omdat wij te laat waren. Ze smaakten allemaal heerlijk en de cheesecake ook zeker een aanrader. Met een felicitatie op de bezorg tas voor onze trouwdag was het feest compleet! Dit gaan we vaker bestellen! En als het restaurant open is komen we langs!

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk, wij hebben genoten! Enige minpuntje is het feit dat je niet alles kan bestellen van de normale kaart (is logisch in deze tijd).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Was weer top zondag gaan we weer bestellen😊😊

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was erg lekker, jammer dat de warme gerechten niet meer zo warm waren en ook dat het bestelde brood niet in de tas zat.

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Prijs/kwaliteit komt helaas niet overeen. Vrij prijzig voor kleine hapjes. Het smaakte overigens wel lekker.

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Was super hoor heerlijk gegeten

, 13-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De bestelling was op zich in orde. Echter moest ik een kwartier op mijn bestelling wachten op locatie. De helft van het eten was nauwelijks meer warm te noemen, de chorizokroketjes waren niet goed uitgelekt na het frituren en dreven daardoor in een plasje vet en waren erg zompig geworden. Zonde!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten wat erg lekker maar er zaten geen sausjes bij en geen aoili/tapenade bij het stokbrood erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Was heerlijk! Miste alleen wel het brood en wat sausjes. Dat was jammer, maar heerlijk gegeten! Het drankje erbij was ook erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Helaas geen bezorging mogelijk alleen afhaal. Daardoor waren de producten niet meer warm. Kwaliteit producten goed, kipsalade heerlijk. Bijgevoegde sauzen mochten wat meer volume hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De drie warme schotels waren koud, terwijl we ze al om 17.00 uur gehaald hebben. Er zaten verkeerde items bij. Omdat de schotels blijkbaar al lang hadden gestaan was het eten ook slap geworden. Al met al zeer teleurgesteld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk, we hebben genoten van de tapas die we opgehaald hebben.

, 08-05-2020

Kwaliteit:

Rating

* Weinig smaak aan de gerechtjes. * Onduidelijk wat voor sausjes erbij zaten en welk sausje bij welk gerecht hoorde. * Warme gerechten waren lauw/bijna koud. * Porties niet al te groot. * Brood (met aioli en tapenade) bleek klein stuk droog Turks brood

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Niet goed, alles gefrituurd, slap en niet lekker

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk zoals altijd en in goede dozen! Eten mocht alleen ietsje meer en ietsje warmer. Verder helemaal goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij hebben de tapas box warm besteld en afgehaald . Was idd goed warm . Smaakte goed. Wij vonden alleen de hoeveelheid brood wat er bij zat minimaal. Wel veel aioli ed maar te veel voor het brood ( 2 puntjes Turks brood) en de saus van de kip was op mijn kaaskroketjes gekomen waardoor die iets zachter waren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Ik ben blij dat ik de mogelijkheid krijg van een beoordeling. De bestelling is namelijk enorm tegengevallen; de garnalenkroketjes waren nog koud van binnen en de hamburgers waren half rauw. Ook de prijs van de gerechten staat niet in verhouding met de kwaliteit en aandacht die eraan geschonken wordt (alle gerechten worden door elkaar heen op een plastic schaal gegooid). Dikke tegenvaller en zal ook niet snel iemand aanraden bij La Cubanita een maaltijd af te halen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten keurig op tijd Prima van smaak. Echter twee van de vijf personen hebben buik klachten gekregen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Goed verzorgd en smaakte heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was lekker warm. Vond de portie carpaccio en ham bij de meloen en de zalmtoast wat zuinig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd weer lekkere tapas, super dat we nu kunnen afhalen! Bestelling was op tijd klaar. Netjes verpakt. Porties wel iets klein. (bv 3 kaaskroketjes, 3 ribjes) Ik hoop dat de koude tapas schaal meer keuze krijgt, nu erg beperkt. Waarom kan je bv wel los carpaccio voor €3,50 bestellen maar niet op de schaal voor 4=€12,50?!

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker eten! Afhalen is een mooie oplossing zo in deze tijden.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk! En goed warm. Bedankt voor de service !

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Top! Heerlijk gegeten. Goed verpakt en snel klaar.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten wat heerlijk, wij hebben het ervaren als het gevoel dat we bij jullie aan tafel zaten.. Vriendelijk te woord gestaan bij afhalen.. Ik zeg ga zo door 😊

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De tapas waren lekker. Wel vond ik de porties behoorlijk klein gezien de prijs. We hadden voor €34,50 besteld en hadden er met z’n tweeën eigenlijk net niet genoeg aan.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was goed warm en de ophaal service snel. Bestellen via de site snel en overzichtelijk. De visstukjes echter melig en niet op smaak, jammer. De kip honing mosterd was op zich lekker maar mocht iets meer honing hebben. De sausbakjes konden we niet thuisbrengen: wat hoorde waarbij?

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk om te genieten van jullie tapas! Alleen jammer dat je thuis een stuk sneller moet eten omdat het snel afkoelt 😊 Netjes verpakt en aardig personeel!

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

prima gegeten en fijn dat er weer gecubanitaat kan worden

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Ten eerste super dat jullie hiermee begonnen zijn! Hoeveelheid was echt top in verhouding met wat we moesten betalen. Wat ik alleen jammer vond was dat de zoete aardappel slap was en te ver door gebakken dus alles zat aan elkaar en smaakte gewoon niet meer zo lekker. Verder echt voor herhaling vatbaar!

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Eindelijk konden we weer genieten van het lekkere eten van La Cubanita, na weken van lockdown. Helaas is de kaart wat beperkter dan normaal, maar we hebben genoten van heerlijke tapas thuis!

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was prima en rivm maatregelen was goed oo geanticipeerd. Enige minpuntje was dat ik 20 minuten moest wachten op bestelling die om half 6 klaar zou staan

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

weer heerlijk gegeten.

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten!! Goed verzorgd en lekker warm bij thuiskomst.

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Perfect.. goed verpakt en ook knapperig gebleven.. Het was wel wat kouder geworden, maar even in de oven gezet een paar minuutjes. Wel miste ik wat smaak, waarschijnlijk doordat er normaal wat sausjes of wat oliesappen in de schoteltjes erbij zitten nu wat allioli gebruikt.. Zal zeker nog een x bestellen, hopelijk wordt de kaart wat uitgebreider of wisselen jullie nog eens van tapas.. dan blijft het interessant om vaker te bestellen.. Maar dat is alleen een tip.. Heel veel succes, zal gisteren een spannende dag geweest zijn voor de 1e x